دکوراسیون خاكستری و همه زیبایی هایش
 
پری دریایی
You Are Always In My Heart
 
 
یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:20 ::  نويسنده : پری


بسیاری از مردم علاقه زیادی به طیف رنگی خاكستری داشته و دوست دارند بخشی از اتاق، محل كار یا خانه خود را به این رنگ اختصاص دهند اما غالب این افراد از ترس آن‌كه این رنگ، اتاق یا خانه آن‌ها را كوچك و تیره كند نگران هستند و همین مسئله موجب می‌شود تا از علاقه خود دست كشیده و از این رنگ برای رنگ آمیزی محل زندگی شان بی‌بهره بمانند. درصورتی كه اگر از طیف‌های مناسب این رنگ برای جلوه دادن به محل زندگی خود استفاده كنید به شرط آن‌كه مبلمان متناسب و ترجیحا روشن برای دكوراسیون منزل‌تان انتخاب كنید با خانه‌ای كاملا رویایی و ویژه روبه‌رو خواهید بود كه در نگاه اول هر بیننده‌ای را به‌خود مجذوب می‌كند.




 
به سبك آرتیست‌ها

استفاده از رنگ خاكستری برای اتاق نشیمن باید با ظرافت خاصی صورت گیرد. بهتر است برای رنگ آمیزی دیوارهای اتاق نشیمن به رنگ خاكستری از 2 طیف رنگی بسیار روشن و روشن آن استفاده كنید. به این ترتیب كه 2 دیوار اتاق نشیمن را از رنگ روشن‌تر و دیوارهای باقی مانده را با رنگ روشن رنگ آمیزی كنید یا درصورت تمایل از تركیبی از این 2 رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها كمك بگیرید به‌طوری كه این تركیب هماهنگی خاصی با نوع دكوراسیون و زینت آلات اتاق و محل زندگی‌تان داشته باشد. این اتاق نشیمن نه تنها كوچك و تاریك نخواهد شد بلكه جلوه‌ای بسیار خاص پیدا خواهد كرد به‌ویژه اگر با مبل‌مان سفید رنگ تكمیل شده باشد.




 
 پذیرایی قدیمی و زیبا با خاكستری

رنگ خاكستری یكی از گزینه‌های مناسب برای اتاق پذیرایی است. به‌ویژه وقتی از 2طیف روشن و تیره آن برای افزایش فضا و نمای اتاق مورد استفاده قرار گیرد. برای این منظور بهتر است سه چهارم ارتفاع دیوار را با رنگ خاكستری تیره و یك چهارم باقی مانده را با رنگ خاكستری بسیار روشن كه متمایل به سفید است، رنگ آمیزی كنید. می‌توانید برای مبلمان و میز ناهارخوری از رنگ‌های سفید، قهوه‌ای و رنگ چوب استفاده كنید. بهتر است دكوری‌هایی كه در این اتاق مورد استفاده قرار می‌دهید خاكستری بسیار روشن متمایل به سفید یا سفید باشد.




 
 آرام و طبیعی

با استفاده از طیف‌های مختلف رنگ خاكستری در خانه می‌توانید خانه‌ای قدیمی به سبك عكس‌های سیاه و سفید قدیمی داشته باشید. خانه‌ای كه در آن آرامش، امنیت و آسودگی را تجربه كنید. برای این منظور می‌توانید با استفاده از رنگ خاكستری و قابلیت آن در سایه و روشن زدن به دیوار یا با توجه به خاصیت آن در ارائه طرح‌های سیاه و سفید یكی از دیوارهای اتاق نشیمن خود را با طراحی سیاه قلم در بستر رنگ خاكستری زیبا كنید. دقت داشته باشید كه تنها یكی ازدیوارها را طراحی كنید و 3 دیوار باقی مانده را با رنگ خاكستری و به‌صورت ساده رنگ آمیزی كنید.




 
زیبایی با خاكستری و سفید

استفاده از تركیب رنگی خاكستری و سفید در دكوراسیون خانه بسیار زیبا و دلنشین است. این تركیب از جمله هارمونی‌هایی است كه كمتر دل انسان را می‌زند و می‌توان سال‌ها از آن استفاده كرد. برای استفاده از این تركیب پیشنهاد ما این است كه از دكوری‌های خاكستری طیف‌های مختلف استفاده كنید. به‌عنوان مثال از بلورهای خاكستری روشن با طرح‌های فیروزه‌ای برای افزایش زیبایی بوفه خود استفاده كرده یا از دكوری‌های فیروزه‌ای به تنهایی استفاده كنید. می‌توانید برای افزایش زیبایی مبلمان‌تان از كوسن‌های خاكستری رنگ استفاده كنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پری دریایی و آدرس mermeid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 302
بازدید هفته : 378
بازدید ماه : 637
بازدید کل : 124101
تعداد مطالب : 359
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1